ACTIVIDADE

Ata completar aforo

Require inscrición

Enlace aquí

A sede da Fundación Barrié da Coruña acolle o mércores 31 de xaneiro, a partir das 19.30, a 14ª edición de Coruña Bloggers, o evento que reúne os últimos mércores de cada mes a bloggers e persoas interesadas nas redes sociais, Internet e as novas tecnoloxías.
O primeiro dos convidados será o alcalde da Coruña, Xulio Ferreiro, que charlará con dous xornalistas sobre a súa visión persoal das redes sociais, o mundo dos blogs e a tecnoloxía en xeral.
O segundo relator é Raúl Ordóñez, que conta con máis de 15 anos de experiencia como formador e consultor TIC. A súa charla titúlase 'Amigo blog, contigo empezou todo' e nela explicará como o mundo funciona con blogs e vivimos rodeados deles.

A entrada é gratuíta, aínda que se pode traer, polo menos, 1 quilo de comida non perecedeira que se entregará á Cociña Económica.

As invitacións pódense retirar na web de Coruña Bloggers (www.corunabloggers.com)

ETIQUETADO EN: BLOGGERS  ,  BLOG  ,  CORUÑA BLOGGERS