Memoria corporativa e edicións anteriores

Directora de Comunicación e Imaxe Corporativa

CONCURSO FINALIZADO. O concurso musical e audiovisual desenvólvese no marco do proxecto Ktorce-18

16-06-2016

• O IES Alexandre Bóveda de Vigo acadou o primeiro premio na modalidade musical. Na modalidade audiovisual o premio correspondeu ao IES Fin do Camiño de Fisterra. Os accésits corresponderon ao Colexio Santa Cristina de Vigo e ao IES Poeta Díaz Castro de Guitiriz, na modalidade musical e audiovisual respectivamente.
  • 35 traballos das provincias da Coruña, Pontevedra e Lugo presentáronse a este concurso dirixido a alumnos de centros educativos galegos matriculados en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional Básica e Ciclos Medios de Formación Profesional que ten como fin profundar sobre o problema do acoso escolar a partir da visión dos propios adolescentes.
  • Os actores Carlos Blanco, Marta Larralde e AveLina e representantes do eido musical como Soul Jacket, Festival Portamérica e Resurrection Fest foron varios dos profesionais que colaboraron como xurado neste concurso.

Entrega de Premios do Concurso 2015-2016: "O reto do acoso escolar"