Inicio / Axenda

Reciba no seu correo toda a actualidade da Fundación Barrié

Subscribirse

2017

Homenaxe a Fernando Rey no centenario do seu nacemento (1917-2017)

A Fundación Barrié acolle na súa sede da Coruña o acto Homenaxe a Fernando Rey no centenario do seu nacemento (1917-2017) no marco do Foro María Pita 2017, promovido pola Real Orde de Cabaleiros de María Pita.

Sábado 23 de Setembro de 2017

Sábado 23 de Setembro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: HOMENAJE  ,  FERNANDO REY  ,  REAL ORDEN DE CABALLEROS DE MARÍA PITA  ,  FORO MARÍA PITA

SCIENCE XPRESSION 2017

A Fundación Barrié acolle Science Xpression, un programa de workshops dirixidos a licenciados, doutorandos e postdoutorais, organizado por INIBIC.

Luns 25 de Setembro de 2017
Venres 29 de Setembro de 2017

28 de setembro 2017 - 9:30h - 17:00h. Centro de Investigaciones Científicas Avanzadas, CICA. As Carballeiras, s/n, Campus de Elviña. A Coruña.

Luns 25 de Setembro de 2017

ETIQUETADO EN: WORKSHOPS  ,  INIBIC

11ª Edición de Coruña Bloggers

A Fundación Barrié acolle na súa sede coruñesa a undécima edición de “Coruña Bloggers”.

Mércores 27 de Setembro de 2017

Mércores 27 de Setembro de 2017

ETIQUETADO EN: BLOGGERS  ,  BLOG  ,  CORUÑA BLOGGERS

2017

Xornada de formación Giving Tuesday "Como captar fondos para a miña organización"

A Fundación Barrié acolle a xornada de formación "Como captar fondos para a miña organización" organizada e dirixida por Juan Mezo no marco do movemento "Giving Tuesday". Inscrición gratuíta.

Xoves 28 de Setembro de 2017

Xoves 28 de Setembro de 2017

ETIQUETADO EN: FORMACIÓN  ,  PATROCINIO  ,  CAPTACIÓN FONDOS  ,  GIVING TUESDAY

Dircom - Presentación do Anuario da Comunicación 2017

A Fundación Barrié acolle na súa sede de Vigo a Presentación do Anuario da Comunicación 2017, organizado por Dircom co obxectivo de profundar nas tendencias da comunicación. Conta coa participación de Sebastián Cebrián, director xeral de Dircom, Andrés Casal, fundador de Wetaca e a profesora Carmen Costa.

Require inscrición.

Enlace aquí

ETIQUETADO EN: ANUARIO DE LA COMUNICACIÓN  ,  DIRCOM  ,  ESTRATEGIAS DE COMUNICACIÓN

Obradoiros Di K Non

Obradoiros Di K Non organizados pola Fundación Barrié e a Unidade Terapéutica Educativa do Centro Penitenciario de Teixeiro co obxectivo de previr o consumo de drogas en adolescentes.

Martes 03 de Outubro de 2017

IES Perdouro, Burela

Martes 03 de Outubro de 2017

IES Perdouro, Burela

ETIQUETADO EN: DI K NON  ,  PREVENCIÓN  ,  CONSUMO DE DROGAS  ,  ADOLESCENTES  ,  OBRADOIROS  ,  IES PERDOURO DE BURELA

2017

Taller Rede Paraugas Alzheimer: "Coñecer mellor a enfermidade de Alzheimer"

A Fundación Barrié acolle na súa sede de Vigo o taller Coñecer mellor a enfermidade de Alzheimer, no marco do Programa Rede Paraugas Alzheimer, da Fundación Barrié e a Federación Alzhéimer Galicia (FAGAL).

Previa inscrición enviando correo electrónico a:  fagal@fagal.org

Mércores 04 de Outubro de 2017

Mércores 04 de Outubro de 2017

Enlace aquí

ETIQUETADO EN: REDE PARAUGAS ALZHEIMER  ,  ACTIVIDADES ESCOLARES  ,  TALLERES SOBRE ALZHÉIMER VIGO

2017

Taller Rede Paraugas Alzheimer: "Coñecer mellor a enfermidade de Alzheimer"

A Fundación Barrié acolle na súa sede coruñesa o taller Coñecer mellor a enfermidade de Alzheimer, no marco do Programa Rede Paraugas Alzheimer, da Fundación Barrié e a Federación Alzhéimer Galicia (FAGAL).

Previa inscrición enviando correo electrónico a:  fagal@fagal.org

Luns 09 de Outubro de 2017

Luns 09 de Outubro de 2017

Enlace aquí

ETIQUETADO EN: REDE PARAUGAS ALZHEIMER  ,  ACTIVIDADES ESCOLARES  ,  TALLERES SOBRE ALZHÉIMER A CORUÑA

2017

Conferencia: "A función social da linguaxe"

A Fundación Barrié acolle na súa sede coruñesa a conferencia A función social da linguaxe, impartida por Darío Villanueva, director da Real Academia Española da Lingua, dentro do Ciclo de conferencias: "Talento e Sociedade" organizado pola Universidade Internacional Menéndez Pelayo Galicia, coa colaboración da Deputación da Coruña e da Fundación Barrié.

Luns 16 de Outubro de 2017

Luns 16 de Outubro de 2017

Aberto o público

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  UIMP  ,  UNIVERSIDADE INTERNACIONAL MENÉNDEZ PELAYO  ,  DARÍO VILLANUEVA