ACTIVIDADE
LUGAR

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Conferencia "O Tesouro do Delfín"

OBRADOIRO DOS SARACHI . Vaso en forma de dragón ou ''caquesseitão'', h. 1626 Obradoiro dos Sarachi (?) (detalle)

Museo Nacional do Prado

Xoves 22 de Decembro de 2016

Sede Vigo

Aforo limitado

Aberto ao público

Letizia Arbeteta
Corpo Facultativo de Museos
Título: O Tesouro do Delfín

Resumo: O coñecido como "Tesouro do Delfín" foi recibido en herdanza polo primeiro rei Borbón de España, Felipe V, tras a morte en 1711 de seu pai Luís, gran delfín de Francia. Consiste nun grupo de vasos ricos, realizados con diferentes tipos de xemas e guarnecidos case todos con monturas de ouro e pedras. Luís XIV, no seu desexo de sobrepasar en esplendor ao resto de soberanos europeos, reuniu unha colección que se puidese parangonar coas históricas das grandes dinastías, de xeito especial a dos Habsburgos en Viena. En paralelo, seu fillo Luís creaba outra competindo e incluso superando a do pai, parte da cal se trasladou a España, onde constitúen un dos grandes tesouros de Europa. Os vasos en si mesmos transcenden a súa aparencia pois, ademais de ter sido creados para grandes persoeiros polos máis importantes obradoiros e prateiros do momento, son exercicios de enxeño que conteñen enigmas, reflicten ideas políticas, relixiosas ou ­filosófi­cas, incluíndo exemplos de arte interactiva.

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  PRADO  ,  ARTE  ,  MUSEO  ,  SARACHI  ,  FELIPE V  ,  LUIS XIV