ACTIVIDADE

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Conferencia "Voo das meigas e A Marquesa de Santa Cruz. Francisco de Goya"

FRANCISCO DE GOYA Y LUCIENTES. Voo das meigas, h. 1798 (detalle)

Museo Nacional do Prado

Xoves 01 de Decembro de 2016

Sede Vigo

Aforo limitado

Aberto ao público

Manuela Mena
Xefa de Conservación de Pintura do Século XVIII e Goya, Museo do Prado
Título: Voo das meigas e A Marquesa de Santa Cruz. Francisco de Goya

ResumoVoo das meigas, de 1798, e A Marquesa de Santa Cruz, de 1805, son dúas obras de Francisco de Goya que entraron no Museo do Prado en 1999 e 1986. O Museo, en ambas as ocasións, e o seu Real Padroado entenderon a significación destas pinturas na obra do artista, e todo o que ían achegar ao Prado, ao que ambas engrandecen. De xénero moi distinto, cadro de gabinete e retrato aristocrático, son exemplos únicos da capacidade de invención de Goya e do seu uso da metáfora para representar a realidade. O seu destino foi, como as máis das obras do artista, para a aristocracia máis sinalada, só un chanzo por baixo dos reis: os duques de Osuna e os marqueses de Santa Cruz. O voo das meigas enlaza coas ideas expresadas por Goya nos Caprichos, do mesmo período, e A Marquesa de Santa Cruz cos ideais do neoclasicismo, tan alleos ao artista.

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  PRADO  ,  ARTE  ,  MUSEO  ,  GOYA  ,  MARQUESA DE SANTA CRUZ