ACTIVIDADE

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Conferencia "A oración no horto. Colart de Laon"

COLART DE LAON (?). A oración no horto co doante Luís I de Orleáns, 1405 – 1408 (detalle)

Museo Nacional do Prado

Xoves 10 de Novembro de 2016

Sede A Coruña

Aforo limitado

Aberto ao público

Pilar Silva
Xefa de Departamento de Pintura Española (1100-1500) e Pintura Flamenca e Escolas do Norte (1400-1600)
Título: A oración no horto. Colart de Laon

Resumo: A súa adquisición no ano 2012 foi un deses “fitos” acadados polo Prado nestes últimos anos. A análise técnica e os estudos de carácter documental e historiográfi­co permitiron saber que o doante axeonllado que fi­guraba na táboa protexido por santa Inés era Luís I de Orleáns (1372-1407). A clave para a súa identi­ficación foron as follas de ortigas de ouro que loce nas mangas, unha das súas divisas. A restauración permitiu recuperar as ­figuras do doante e mais a súa santa patroa, ocultos polos repintados. O descubrimento desta obra supón unha achega moi importante ao “corpus” de pintura primitiva francesa, xa que o número de obras da ­fin do XIV ou comezos do XV é moi escaso e, poucas veces ou ningunha acadan a calidade e a relevancia desta pequena xoia, que se asocia con Colart de Laon, pintor de corte de Luís de Orleáns.

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  PRADO  ,  ARTE  ,  MUSEO  ,  COLART DE LAON  ,  LUIS DE ORLEANS