ACTIVIDADE

Aforo limitado

Aberto ao público

Luis Alberto de Cuenca
Profesor de Investigación, Consello Superior de Investigacións Científicas.
Título: A Biblia no cine.

Resumo: A Biblia é, sen dúbida, o libro máis traducido e comentado da literatura mundial. Libro sagrado para moitos, supón para todos, crean ou non na súa mensaxe de salvación, un auténtico cumio da palabra escrita e do pensamento dos seres humanos. Desde as súas orixes, o cine inspirouse en temas bíblicos, tanto do Antigo como do Novo Testamento. Antes de comezar o século XX xa existen exemplos de filmes baseados na vida de Cristo. Ao longo dos cento vinte anos que nos separan dos inicios da actividade cinematográfica, a Biblia foi un dos grandes viveiros da imaxinación fílmica e xenrou algunhas das superproducións máis famosas da historia da sétima arte. Desde o libro da Xénese ata os Feitos dos Apóstolos, as narracións bíblicas foron fonte de numerosos e inolvidables filmes.

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  PRADO  ,  FALOMIR  ,  ARTE  ,  MUSEO  ,  BIBLIA  ,  BOSCO