ACTIVIDADE

Aforo limitado

Aberto ao público

Miguel Falomir
Director adxunto de Conservación e Investigación, Museo do Prado.
Título: Xénese veneciana: de Adán a Noé.

Resumo: Debemos á pintura veneciana do Renacemento algunhas das imaxes máis atraentes e singulares da Xénese. As razóns diso son varias: o peculiar emprazamento xeográfico de Venecia, que a fixo especialmente sensible a episodios como o do Diluvio Universal; o gusto dos seus pintores pola natureza, o que se traduciu nunha imaxinativa posta en escena das historias bíblicas, ou a sensualidade da súa pintura, que outorgou unha dimensión distinta a pasaxes como Adán e Eva. A miña contribución ao curso procurará analizar estas e outras circunstancias a través dunha serie de obras e artífices magnificamente representados nas coleccións do Museo do Prado.

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  PRADO  ,  FALOMIR  ,  ARTE  ,  MUSEO  ,  BIBLIA  ,  BOSCO