ACTIVIDADE

Aforo limitado

Requiere inscripción

Enlace aquí

Espectáculo científico do ciclo Á luz da ciencia que permitirá ao alumnado de 2º CICLO DE SECUNDARIA e BACHARELATO o achegamento ás novas tecnoloxías ao descubrir novos dispositivos e programas.
Vivimos nunha permanente revolución técnica, na que as tecnoloxías se volven obsoletas aos poucos anos de apareceren. Camiñamos cara a un mundo no cual cada vez estará máis presente a información e no que se simplifica a interacción humano–máquina.
Esta actividade permitiranos dar un chimpo ao futuro, descubrindo dispositivos e programas que cambiarán o nostro futuro inmediato.  Sistema de realidade aumentada, videoproxeccións arquitectónicas, sistemas de realidade virtual, tecnoloxías de captura do movemento e escaneado tridimensional ou dispositivos que simplifican de forma insospeitada a interacción home – máquina serán algúns dos avances que iremos descubrindo.

INSCRICIÓNS

ETIQUETADO EN: CIENCIA  ,  DIDÁCTICA  ,  NOVAS TECNOLOXIAS