ACTIVIDADE

Aforo limitado

Requiere inscripción

Enlace aquí

Espectáculo científico do ciclo Á luz da ciencia que recolle un conxunto de experiencias relacionadas coa Química para alumnado de  2º CICLO DE SECUNDARIA e BACHARELATO.
Realízanse unha serie de “trucos de maxia” que en realidade agochan rechamantes fenómenos químicos. Mediante este espectáculo, iremos coñecendo aspectos relevantes desta sorprendente ciencia chamada química.
Para un mellor aproveitamento da actividade, é interesante que os estudantes estean familiarizados con algúns conceptos básicos: seguridade no laboratorio, termos básicos (vaso de precipitados, probeta, tubo de ensaio, etc), estrutura do átomo, concepto de molécula, elementos químicos, concepto de pH, concepto de reacción química e reaccións químicas exotérmicas e endotérmicas.
INSCRICIÓNS

ETIQUETADO EN: CIENCIA  ,  QUÍMICA  ,  DIDÁCTICA