ACTIVIDADE
LUGAR

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Conferencia "Experiencias sobre o Templo de Salomón " a cargo de Alfonso Rodríguez y Gutiérrez de Ceballos

Visita da raíña de Saba a Salomón, Jacopo Robusti Tintoretto (detalle)

Museo do Prado

Xoves 10 de Decembro de 2015

Sede Vigo

Aforo limitado

Aberto ao público

Alfonso Rodríguez y Gutiérrez de Ceballos
Académico numerario, Real Academia de Bellas Artes de San Fernando
Título: Experiencias sobre o Templo de Salomón.

Resumo: A suposición de que o modelo tanto do templo construído por Salomón cara ao século X a.C, canto do imaxinado polo profeta Ezequiel durante o desterro dos xudeus a Babilonia foi inspirado polo Señor mesmo, é unha constante nos textos bíblicos. De aí a dedución de que o templo tiña que ser absolutamente perfecto, levándoo ao terreo do mítico, no que se moveu con frecuencia o imaxinario colectivo. No entanto o único templo histórica e arqueoloxicamente reconstruíble foi o levantado por Herodes o Grande, que puido contemplar Xesucristo. Pero foi incendiado e destruído polas tropas romanas de Tito, sobre cuxas ruínas construíron os musulmáns no século oitavo a Mesquita da Rocha, que os Cruzados chegaron a confundir co xenuíno templo xudeu, proxectando esa imaxe á Europa medieval e engadindo aínda máis combustible para dificultar os límites que separan a historia e o mito.

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  PRADO  ,  AZARA  ,  ARTE  ,  MUSEO  ,  BIBLIA  ,  BOSCO