ACTIVIDADE

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Conferencia "Que me beixe co beixo da súa boca" as interpretacións visuais do "Cantar dos Cantares" a cargo de Rocío Sánchez Ameijeiras

A Coroación da Virxe, Diego Rodríguez de Silva y Velázquez

Museo do Prado

Xoves 12 de Novembro de 2015

Sede A Coruña

Aforo limitado

Aberto ao público

Rocío Sánchez Ameijeiras
Profesora de Historia da Arte da USC.
Título: "Que me beixe co beixo da súa boca”: as interpretacións visuais do Cantar dos Cantares.

Resumo: O Cantar dos Cantares é un dos libros poéticos da Biblia que encerran un contido lírico. Ao ser un epitalamio, un canto nupcial, pragado de referencias eróticas explícitas houbo de ser interpretado, xa desde os tempos dos Padres da Igrexa, en clave espiritual e mística, xerando unha imaxinería cuxas complexas mensaxes tipolóxicas son, en principio, difíciles de comprender. Unha das imaxes que habería de xerar este poema é a da Coroación da Virxe, que habería de experimentar importantes transformacións desde mediados do século XII, cando se documenta a súa aparición, ata o século XVII, cando Velázquez pintou a súa propia versión do tema.

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  PRADO  ,  FALOMIR  ,  ARTE  ,  MUSEO  ,  BIBLIA  ,  BOSCO