Memoria Anual 2022

Memoria corporativa e edicións anteriores

SUBSCRICIÓN AO NEWSLETTER

Reciba no seu correo toda a actualidade da Fundación Barrié

Subscribirse

CONTACTO DE PRENSA

Suzana Mihalic
Directora de Comunicación e Imaxe Corporativa

T. +34 981 060 091 / 659 459 030
smihalic@fbarrie.org

Este obradoiro lévase a cabo no marco do Programa KTORCE-18, co obxectivo de achegar a Lei do Menor aos adolescentes

09-10-2017

• KTORCE-18 é unha iniciativa da Fundación Barrié e da Asociación ARELA que ten como fin achegar a Lei do Menor á comunidade educativa (pais, alumnos e profesores) e que chegou a máis de 20.000 participantes desde a súa posta en marcha no ano 2012.
  • As charlas diríxense a alumnado de entre 2º e 4º de ESO, e teñen un claro obxectivo preventivo das condutas infractoras máis comúns nos adolescentes, facendo especial fincapé no acoso escolar, as redes sociais e o maltrato familiar, así como en todos aqueles temas e situacións que viven de preto os adolescentes, explicando as consecuencias legais e a responsabilidade en que poden incorrer.
  • O primeiro obradoiro deste curso celebrarase o luns 9 de outubro no IES de Brión (A Coruña) ás 10.25 h.
  • A inscrición para este curso está aberta, polo que os centros educativos interesados están a tempo de solicitaren un obradoiro.
  • O programa Ktorce-18 compleméntase con materiais didácticos gratuítos que están dispoñibles, para a súa descarga, aquí.

Momento dun dos obradoiros Ktorce-18