ACTIVIDADE

Sede A Coruña

Ata completar aforo

Aberto ao público

A Fundación Barrié acolle unha mesa redonda organizada pola Asociación de Bolseiros da Fundación Barrié co gallo da súa tradicional Xornada de Nadal. O tema versará sobre o papel da muller na sociedade galega actual.

A Xornada de Nadal, organizada anualmente na sede da Fundación Barrié, é o evento máis emblemático da Asociación de Bolseiros e persegue a dobre finalidade de promover o reencontro dos beneficiarios dunha bolsa de estudos e de profundar nun tema de actualidade e relevancia económica, política e social.

11.30-11.45 h. Recepción de asistentes

11.45-12.00 h. Benvida a cargo de José María Arias Mosquera, presidente da Fundación Barrié e Fernando González Laxe, presidente da Asociación de Bolseiros da Fundación Barrié.

12.00-14:00 h. Mesa redonda:

A muller galega no século XXI: rachando o teito de cristal

• Ana José Varela (Bolseira MBA 1996, Columbia Business School). Directora Financeira na OCDE.
  • Marisol Soengas. Xefa do grupo melanoma no Centro Nacional de Investigaciones Oncológicas (CNIO).
  • Andrea González Pérez (Bolseira Máster 2014, University of Westminster). Directora Técnica da Orquestra Vigo 430. Fundadora e Directora do Festival IKFEM.
  • Matilde Massó Lago. Profesora contratada doutora da facultade de Socioloxía da UDC. É membro do Comité Executivo da Federación Española de Socioloxía e editora da RES.

Modera: Luz Paz Agras (Bolseira Investigación 2012, Bartlett School of Architecture). Doutora Arquitecta pola Universidade da Coruña, onde na actualidade é profesora na Escola Técnica Superior de Arquitectura.

ETIQUETADO EN: CONFERENCIAS  ,  FEMINISMO

PRÓXIMOS EVENTOS