Memoria corporativa e edicións anteriores

Directora de Comunicación e Imaxe Corporativa

Programa de reinserción do menor en risco de exclusión social.

28-11-2017

• Proxecto de investigación de 12 meses de duración dirixido pola investigadora Bárbara Paredes, do Grupo de Medicina Xenómica, no cal participan 18 menores entre 14 e 20 anos que se encontran internos nos centros de réxime pechado de Montefiz e Monteledo, xestionados pola Fundación Diagrama.
  • Baixo a supervisión da escola de cans Meu Can, estes menores convértense en coidadores e educadores de cans do refuxio Adóptame Allariz, que colabora tamén no proxecto. Trátase dunha terapia asistida complementaria ás existentes nos centros, que ten como obxectivo que estes menores acaden un desenvolvemento persoal positivo, potenciando valores como a responsabilidade e condutas prosociais, así como aprendendo a controlar a agresividade, ansiedade e impulsividade.
  • Lía, Terra, Zampán, Xeixo, Golfo e Rolo son os cadelos do refuxio Adóptame Allariz  que participan neste proxecto, que tamén ten como obxectivo buscar un fogar estable para estes cans, de maneira que están dispoñibles para a adopción por aqueles interesados.
  • A través da súa área de Acción Social a Fundación Barrié tenta facilitar e mellorar os procesos de reeducación e reincorporación social de menores cumprindo medidas en réxime pechado.

Terapia asistida con animais. Programa de reinserción do menor en risco de exclusión social.