Actas do XIX Congreso Internacional de Lingüística e Filoloxía Románicas. VI: Galego. Romania nova

Recóllense en oito volumes as ponencias do XIX Congreso Internacional de Lingüística e Filoloxía Románicas, o máis importante neste campo, que se celebrou en Santiago de Compostela no ano 1989. O Vol. VI recolle os traballos presentados á Sección VI, titulada "Galego" e á Sección VII, titulada "Romania Nova". Na sección VI atopamos unha conferencia plena e diferentes comunicacións sobre o galego, con traballos sobre fonética, fonoloxía e morfosintaxe, case sempre coa análise da estructura lingüística contemporánea, facéndose tamén incursións no campo da sociolingüística e da dialectoloxía. Na Sección VII aparecen unha serie de comunicacións sobre diferentes aspectos do francés canadense, sobre aspectos xerais do léxico e dialectoloxía hispanoamericana, sobre o canario, o creoulo de África e América e numerosas contribucións sobre o brasileiro.

Publicadas por Ramón Lorenzo

A Coruña, 1992-1997
ISBN: 84-87819-15-X (obra completa)
8 volúmenes