Castelao e as cruces de pedra

Este catálogo é reflexo da exposición que, con fondos do Museo de Pontevedra, sinala a relación de Castelao coas cruces de pedra, un dos campos predilectos do seu fecundo quefacer intelectual. Esta exposición é unha das iniciativas coas que tanto o Museo de Pontevedra como a Fundación Pedro Barrié de la Maza queren realzar, no seu 50 cabodano, a unha das figuras culminantes da Galicia do século XX.

Museo de Pontevedra
A Coruña, 2000
ISBN: 84-89748-66-7
30 páginas.
Rústica. Tamaño: 23 cm. 24 láminas en color.

AÑADIR