Víctor Sáid Armesto e o seu tempo: perspectivas críticas - ACTAS

A presente monografía, Vlctor Said Armesto e o seu tempo: perspectivas criticas, é o resultado de distintos encontros multidisciplinares, celebrados en Galicia no outono de 2014, que partiron dun convenio institucional entre a Deputación de Pontevedra, a Fundación Barrié e o Museo do Pobo Galego. Tratábase de darlle relevancia e proxección de futuro á celebración do centenario do pasamento do pontevedrés Víctor Said Armesto (1871-1914). Aqueles encontros monográficos, dedicados a Víctor Said Armesto e o seu tempo (Política e ideoloxía, Música e etnografia, e Literatura e mundo literario) representaban un extraordinario avance no coñecemento do personaxe.

Víctor Said Armesto e o seu tempo: perspectivas críticas
Carlos Vilanueva, Justo Beramendi, Carlos García Martínez e Margarita Santos Zas (editores)

A Coruña, 2015
ISBN: 978-84-9752-135-2