Atlas lingüístico galego. I: Morfoloxía verbal

Coa publicación do ALGa, o equipo responsable quere presentar ó mundo científico unha mostra da realidade actual da lingua galega, tradicionalmente ignorada polos romanistas; ademais, quere contribuir á dignificación e mais á normalización da lingua orixinaria e propia de Galicia. Este primeiro volume céntrase na morfoloxía verbal.

Directores: Constantino García y Antón Santamarina; Investigadores: Mª Rosario Álvarez Blanco, Francisco Fernández del Rei y Manuel González González
Biblioteca Filolóxica Galega

A Coruña, 1990-1999