ACTIVIDADE

A actividade da Fundación Barrié a mes ou semana vista

Taller "Prevención de caídas"

Martes 24 de Abril de 2018

Sede A Coruña

Ata completar aforo

“Prevención de caídas” é un taller organizado pola Asociación Párkinson Galicia-Coruña e dirixido a pacientes de párkinson e aos seus familiares.
O párkinson é unha enfermidade neurodexenerativa que afecta o sistema nervioso central o que provoca a aparición de síntomas motores e non motores. Unha das consecuencias destos síntomas son as caídas, que soen ser un problema frecuente nas personas con Párkinson a medida que pasa o tempo.
Neste taller, Sandra García, fisioterapeuta na Asociación Párkinson Galicia – Coruña, mostraranos diferentes estratexias útiles para previr estas caídas.

Ata completar aforo previa inscrición mandando un email a info@parkinsongaliciacoruna.org ou chamando ao 981 241 100