I Xornada Internacional sobre Comunicación e Filantropía

05/12/2016

A Fundación Barrié celebra o seu 50 aniversario impulsando e organizando a I Xornada Internacional sobre Comunicación e Filantropía e conta coa colaboración de DAFNE (Donors and Foundations Networks in Europe), AEF (Asociación Española de Fundaciones), EFC (Centro Europeo de Fundaciones) e Dircom (Asociación de Directivos de Comunicación) e como partner tecnolóxico con Alto Data Analytics.

De forma extraordinaria, a I Xornada Internacional sobre Comunicación e Filantropía conta coa participación de tres colexios galegos que expoñen as súas conclusións logo de ter traballado na aula, durante os meses previos ao evento, diferentes aspectos da filantropía. #FUNDACIONES EN EL FOCO DE FUTURAS GENERACIONES.