ACTIVIDADE

Ata completar aforo

Require inscrición

Enlace aquí

David López Salido (Córdoba 1968), é un economista español e Director Asociado do Departamento de Asuntos Monetarios da Reserva Federal estadounidense (Fed).

É co-autor dun informe titulado “Understanding the New Normal: The Role of Demographics”, xunto aos economistas da Reserva Federal Etienne Gagnon e Benjamin K. Johannsen. Sosteñen que a desaceleración do crecemento económico, de xeito especial durante a última década débese a factores demográficos asociados co baby boom que se produciu tras a Segunda Guerra Mundial (IIGM) e o paso do auxe da tecnoloxía da información.

A nosa sociedade está a vivir un cambio demográfico que traerá consecuencias de grande impacto en todos os ámbitos, ao pór en cuestión aspectos tan fundamentais como a permanencia do actual modelo económico, a supervivencia do noso estilo de vida ou a propia sostibilidade do estado de benestar.

En España, y especialmente en Galicia, este debate cobra especial importancia por la preocupante evolución de la pirámide poblacional. Debemos estar preparados, pues esta situación nos afectará sin duda alguna como individuos, como ciudadanos, como profesionales y como empresarios.

Conscientes da dimensión desta problemática e do seu impacto na nosa sociedade e nas nosas empresas, APD e a Fundación Barrié organizamos o ciclo titulado “GALICIA NA ENCRUCILLADA”, que comezou o pasado 17 de outubro na Coruña coa celebración dun grande encontro sobre a nosa demografía e futuro. Neste ciclo tratamos de dar respuesta a cuestións sobre o que supón o cambio demográfico, cal é a situación en España e Galicia ou cara onde nos dirixe este avellentamento progresivo da poboación.

Entrada gratuíta previa inscrición en APD ou contactando con info@fbarrie.org.