Di K Non

Inicio / Acción Social / Prevención / Di K Non

Di K Non

Prevención do consumo de drogas

Di  K  Non é unha experiencia educativa na que internos da UTE (Unidade Terapéutica Educativa) do Centro Penal de  Teixeiro comparten as súas experiencias con escolares galegos co fin de previrlles sobre o consumo de drogas.

Esta iniciativa, posta en marcha pola Fundación Barrié e a Unidade Terapéutica Educativa (UTE) de  Teixeiro en outubro de 2011, é unha experiencia pioneira en educación que tivo unha gran acollida por parte da comunidade educativa e que foi premiada este ano 2018 pola Fundación  Galega contra ou Narcotráfico polo seu labor de prevención de drogodependencias entre os adolescentes galegos e o alto valor terapéutico educativo dos espazos libres de drogas dos centros penais, facilitando a reintegración social dos internos.

Máis de 8.000 alumnos participaron nos talleres Di  K  Non desde a súa posta en marcha en 2011.

Obradoiros Di K NON 2017-2018

GALERÍA DE IMAXES