Inicio / Sala de prensa / Pictoeduca

FILTRAR

ÁREA

Memoria Anual 2016

Memoria corporativa e edicións anteriores

SUBSCRICIÓN AO NEWSLETTER

Reciba no seu correo toda a actualidade da Fundación Barrié

Subscribirse

CONTACTO DE PRENSA

Suzana Mihalic
Directora de Comunicación e Imaxe Corporativa

T. +34 981 060 091 / 659 459 030
smihalic@fbarrie.org

04-12-2017

• Coa intención de crear unha comunidade educativa para nenos e nenas con necesidades educativas especiais (NEE) e persoas que teñen dificultades de expresión mediante a linguaxe oral (TEA, Asperger, TGD) a Fundación Barrié e Pictoaplicaciones deseñan PICTOEDUCA, un portal universal e gratuíto en Internet, onde educadores e pais de persoas con NEE poden tanto descargar como subir contidos (leccións) de diferentes disciplinas, utilizando para iso os recursos didácticos que ofrece o portal e adaptándoos ás necesidades, inquedanzas, ritmos e estilos de aprendizaxe de cada persoa.
  • Pictoeduca ten como propósito axudar a persoas que teñen dificultades de expresión na linguaxe oral a progresar na comunicación e comprensión de coñecementos, a través de leccións e tarefas desenvolvidas de forma sinxela e con pictogramas, todas elas gratuítas e de libre acceso.
  • Pictoeduca parte con 132 leccións e gran variedade de material educativo de diferentes disciplinas (matemáticas, ciencias, música….) elaborado por profesionais da educación especial. A maiores, os usuarios poden crear leccións utilizando vídeos, imaxes, textos e traduciras a pictogramas se a necesidade educativa específica así o require.
  • O portal diríxese a nenos e nenas con discapacidade de tipo físico, psíquico, cognitivo ou sensorial, así como a nenos e nenas que proceden doutros países ou que se incorporan tarde ao sistema educativo e presta unha especial atención a persoas que teñen dificultades de expresión mediante a linguaxe oral (TEA, Asperger, TGD) traducindo a pictogramas as leccións e os vídeos.
  • Foi desenvolvido para PC, iOs e Android.
  • A Fundación Barrié aposta por unha educación inclusiva que facilite o éxito escolar de todos os alumnos, nesta liña Pictoeduca aporta ferramentas para que persoas con necesidades educativas especiais poidan acadar os seus obxectivos educativos cos mellores resultados.

Portal PICTOEDUCA